torsdag den 14. juni 2012

Pakkepost

Så kom pakken vi har ventet på!

Da jeg kom hjem fra arbejde idag, stod pakken foran hoveddøren, en stor en. Fidusen hjalp mig med at åbne, og der var jo også noget til ham. Ren forkælelse, for den bluse, skjorte, et par mønstre og lidt retrostof, havde formeret sig under fragten: en bunke retrostof, masser af blade med mønstre, bl.a. det nye ottobre med mønstret på de shorts fidusens mor ønsker sig at sy, og noget lækkert papir til kreative påfund.

Det er sgu da en sød veninde jeg har! Hvad gir jeg dog til gengæld?

3 kommentarer:

  1. Nøj!!!!!! Den veninde gad jeg også godt at have:-) Dejlige ting der var i pakken.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Wauw sikke lækre ting, har lige bestilt det øverste magasin fra Ottobre, jeg håber det er fyldt med fede mønstre :)
    Hvad mon du skal bruge al den fede retro stof til??
    kh Libbie

    SvarSlet
  3. Jeg håber at ferien bringer lidt tid til kreativitet med sig, og så skal jeg på en lille sykursus hos samme veninde som sendte pakken, og så skal jeg nok få brugt noget af det lækre stof. Jeg har en bunke venner og bekendte som venter sig til efteråret, og der skal der i hvert fald retrostoffer til :)

    SvarSlet