lørdag den 9. juni 2012

Farmors opskrifter

I februar døde min farfar, og helt utrolig hurtigt blev hans gård solgt - det betød op- og udrydning i stuehuset, der var meget, af al mulig karakter. En af køkkenskufferne var fx fyldt med min farmors opskrifter, og da jeg er den som interesserer mig mest for den slags, var det mig der fik dem alle, en hel pose fuld. Nu har jeg så sorteret lidt i dem, og denne bunke er tilbage. Jeg glæde mig til at få kigget lidt nøjere på dem jeg har ladet blive tilbage, måske er der klassikere jeg husker fra barndommen :).


Nogle har fået lov at blive pga deres sjove omslag, andre fordi de er med min farmors sirlige skrift :)

 

Og så er der dem jeg aldrig tror bliv favoritter her i huset...

En anden dag må jeg altså få taget billeder af alle de skønne ting jeg har arvet fra min farmor og farfar, og lagt ind. Der er både retrotapet, billeder, spejl, og selvfølgelig alle de gamle julekugler...

Ingen kommentarer:

Send en kommentar