tirsdag den 28. maj 2013

Paris, Je reviens!

I julegave fik jeg en tur til Paris, af min kæreste. Bare os to - kærestetur.
I weekenden var vi afsted - min første gang i Paris, og jeg vender helt sikkert tilbage!
Det var skønt og fantastisk, virkleig en dejlig tur!

Vi boede på et lille hotel i Montmartre  - og herfra udforskede vi byen.
Jeg ville se Eiffel tårnet, men ellers var intet bestemt hjemmefra, og vi endte også med at slendre rundt i byen, og bare nyde dagen og livet :) 











Merci Paris!

(Dette indlæg er på ingen måde sponsoreret af turistbureauet i Paris, men jeg vil dog på det kraftigste anbefale alle at ta' afsted :))

2 kommentarer:

  1. Ih hvor lyder det hyggeligt! Jeg bliver helt misundelig;-) Sådan en kæresteweekend er bare guld værd.
    K.h.
    Christina

    SvarSlet
  2. Dejlige billeder - paris er så smuk en by! :)

    //Emilie
    http://gravidmedlupus.blogspot.dk/

    SvarSlet