onsdag den 29. maj 2013

Inspireret

Jeg faldt over et indlæg om knickers hos en blogger jeg følger - Smallstar.

Jeg synes at Mette, bag bloggen, er sindssygt kreativ, og laver flotte kreationer. Og hendes knickers var bare lige hvad jeg ledte efter til fidusen, stoffet havde jeg købt for længe siden. Så jeg skrev til Mette, om et mønster, og hun var så sød straks at tegne mig en kopi og sende til mig.

Det blev så til dette resultat: et par knickers til fidusen og hans fætter :)

Men hvilken overdel skal der til ? :)

 

3 kommentarer:

  1. Flotte shorts. Sød detalje med kantbåndet ved lommerne :-)

    Du kan jo bruge næste alle slags bluser til dem :-)

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de fine!!
    Jeg skal også til at tænke i sommertøj til Emil, det går vist ikke at producere flere lange bukser til ham :)

    SvarSlet
  3. Så flot med det gule kantebånd..

    SvarSlet