tirsdag den 19. februar 2013

Noget om at holde 2 års fødselsdag...

Fidusen blir 2 år idag... Det er så vildt at der allerede er gået 2 år.

Vi har fejret det både med hyggelig morgen, i dagplejen med en bolle-slange og en frugt-mand, og i eftermiddag og aften med mormor, morfar, morbror og fætter.

 

Ideerne til disse har jeg fået på Pinterest - og jeg er egentlig godt tilfreds med resultatet, og det var dagplejebørnene også :)

 

Jeg har den sejeste mormor, på 86 år, hun bager altid lagkager til os når vi har fødselsdag - og hun havde selvfølgelig også lavet til Villum (desværre er hun forkølet, og ville ikke smitte os, så hun kunne ikke komme med idag). Hun ved at jeg ikke er pjattet med at Villum får sukker, i hvert fald ikke i store mængder, og derfor har hun lavet så sukkerfattig bunde hun kunne. OG hun ved at Villum ælsker frugt, og derfor var kagen fyldt med og pyntet med frisk frugt. Hun er fantastisk min mormor!

Og min fidus var vild med lagkagen :)

Det har været en skøn skøn dag !

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar