søndag den 20. januar 2013

Endelig...

...blev der tid til at være lidt kreativ, både i køkken og på kvisten.

Efter 3 dage på skønne Haraldskær i Vejle, med en masse inspirerede ande TR-spirer, så kom en tiltrængt weekend. Og jeg fandt tid til både at bage lidt, og sy lidt.

  • Først en lille smæk, til venners Julian, som snart er så stor at han skal spise rigtig mad :)
  • Så småkagerne som blev næsten lige så gode som min kollegas, fra hvem jeg har opskriften.
  • Så skoletasken som blev pimpet lidt op (mest fordi den faktisk var istykker og lå gemt i skabet, men også fordi jeg godt kan li at min skoletaske, jeg bruger den jo hver dag, ikke er helt almindelig. Sådan har det altid været, lige siden folkeskolen, hvor fjallræven var det der var in, men min skulle ikke være som alle de andres, så jeg syede blonder, blomster på, og viklede farver tråd om hankene.). Jeg ønskede mig egentlig en til jul, men ku alligevel ikke rigtig finde lige den det skulle være. Nu er den gamle så i brug igen :)
  • Og til sidst er der blevet gjort tanker om det tørklæde som jeg skal sy. Inspirationen fik jeg fra en af mine med kursister... Nu mangler jeg bare at få båndet hjem, de havde nemlig ikke nok. Er det mon et in eller et out? Jeg er faktisk selv lidt i tvivl...

 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar