søndag den 11. november 2012

Livsstilsboheme - en inspirationsoase

Jeg er ikke ægte "vestsjællænder" og blev derfor introduceret til dette skønne sted, af nogle af mine gode venner. De tog mig med ud til Livsstils-Lene, og jeg er kommet der lige siden, ofte :).

Hun sælger gamle møbler, ting og sager, blandet med lidt nyt og grønne planter. Der hersker en skøn stemning og ånd, og man føler sig altid velkommen i butikken, hvor både børn, hunde (eller katte) er velkomne :). Der blir' holdt luksus-loppemarkeder og andre hyggelige arrangementer i haven og orangeriet (som i sig selv er et besøg værd - læs: sådan et vil jeg også ha i min baghave!). Og man kan blive inspireret til boligindretning eller oppyntning, og få en hyggelig snak med Lene og hendes familie, og måske få et glimt af deres søde katte.

Lige nu er Lene igang med at pynte butikken klar til jul, og den første weekend i december står den klar, så hvis du har muligheden sku' du kigge forbi. Hvis ikke, så tjek hjemmesiden, som hun selvfølgelig sælger fra.

Imens kan du lurer et par stemningbilleder fra mit besøg der idag

 

 

 

 

 

 

2 kommentarer:

  1. Åhr en masse skønne skønne ting. Er vild med den der synstavle fra lægen!!

    SvarSlet
  2. Ja, den er bare så fin, jeg har faktisk en hængende herhjemme ;)

    SvarSlet