lørdag den 24. november 2012

Er weekenden mon lang nok?

Igår købte jeg en julegave til mig, fra mig

Lige sidenhen fik min iphone, og siden min iPad, har jeg ønsket mig en af de her basser :). "Once you Go Mac, you nevet Go back" - har jeg hørt, og jeg tror at i mit tilfælde er det så sandt så sandt.

Så nu skal jeg nørde lidt med at sætte mig ind den, hente ned og jeg skal komme efter dig - MEN så kommer det store dilemma, for igår modtog jeg med posten en pakke fra gastrofood - det er en af mine tidligere (gode) kolleger, som nu har startet et lille firma op, som sælger udstyr og sager til molekylær gastronomi, måske har I set ham i tv :). Jeg skal bruge det til mit valghold i hjemkundskab de næste to uger, men René (gastrofoodmanden) har været så sød at lægge lidt vareprøvers med i kassen til mig :)

For ca 2 år siden var jeg på kursus i netop molekylær gastronomi - og jeg har altså være hooked siden. Jeg synes det er så sjovt at "lege" med maden på den måde, og glæder mig allerede til både at gøre det i selskab med mine elever, men også eksperimenterer herhjemme.

 

SÅ er der mon tid nok i sådan en lille weekend...? Næppe...

 

4 kommentarer:

  1. Hej Kathrine
    SKØN, SKØN gave du har købt til dig selv! :)
    Jeg kan slet ikke undvære min, den er nesten som en kæreste # 2 ;-) Uha, der var det så indrømmet ;-)

    God fornøjelse med den :) Og rigtig god weekend videre!

    Kh Marthe

    SvarSlet
  2. tak Marthe - jeg er i fuld gang med at lære vidunderet at kende :). og god weekend til dig

    SvarSlet
  3. Sikken en dejlig gave du fik af dig selv der ; )
    Min søn påstår at Apple-fans udskiller et stof i hjernen, sammenligneligt med dybt religiøse mennesker - det skal nok passe tænker jeg - jeg går heller aldrig tilbage til pc ; ) Jeg HAR konventeret til mac : )

    SvarSlet