onsdag den 30. maj 2012

Give-away hos Carla og krudtuglen

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhmkbvHWL8Z8pfMpMQ7d5lrrfztlHk0Jwjgus6LgWeDLIyArkudbZxhgudROkpxPSC2l8_Mll3G5roY8xyVmxLZN8kYE5iZHurY_igCPWlkw_UtttPRkV6XZsrq-VsVLmXfACosWOXxMxF8/s1600/DSC_8280.JPG

Synes hun er fantastisk sej, denne blogger... Hun har eksisteret så kort tid, og har allerede masser af faste læsere og har lave sin første lækre give-away. Derudover er hun SÅ produktiv, både ved symaskinen, med kameraet og på bloggen - hatten af!

2 kommentarer:

  1. Hej søde veninde

    Jeg har prøvet at skrive kommentarer her flere gange, men det har ikke virket. Nu prøver jeg igen. Skønt at kunne følge dit liv her også :-)
    Linket virker ikke. Jeg kommer kun frem til et billede.
    Kan desværre ikke hjælpe med hvordan du gør.

    Stort kram fra Christina

    SvarSlet
  2. Dejligt at ha dig med på sidelinjen - mit indlæg idag gik godt, nu kan jeg linke!!! :)

    SvarSlet