fredag den 4. maj 2012

Familietur

I dag går turen over det store bælt. Vi skal besøge mine forældre, og imorgen holde fødselsdag for min bror, der blir 30.
Og hvad gir man så, når han ikke rigtig ønsker sig noget? Af princip gir jeg ikke penge i gave, så jeg måtte tænke kreativt. Det endte med et fedt ur(det sorte, selvom jeg faktisk synes det andet var federe, men tænkte så alligevel på hvad min bror ville synes, håber jeg så valgte rigtigt) som jeg håber han kan li', og nogle lækre t'shirt.
Jeg går meget op i at købe/lave gaver, synes det er skønt at gi' noget væk som man ved bringer glæde. Og jeg synes samtidig det er lige så fantastisk at få noget som jeg ved der ligger tanker bag, og eller tid til at ha kreeret. Fx fik jeg af min søde veninde til min fødselsdag nogle skønne krukker, hun selv delvist havde lavet (og ideen har jeg tænkt mig at tyv stjæle fra hende:)).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar