tirsdag den 17. september 2013

20 spørgsmål til bloggeren


 
1. Kan du lide kinesisk mad?
- Ja, det kan jeg faktisk godt

2. Kan du lide kaffe? 
- Nix, også selv om jeg er skolelærer...

3. Sover du på en speciel måde?
- Helst på siden eller maven, det tror jeg ikke er særlig specielt...

4. Kan du spille poker?
- Nej

5. Vil du have børn?
- Ja, jeg har jo allerede fidusen, måske skal jeg ha' flere :)

6. Har du nogensinde været i en ambulance?
- Heldigvis ikke!

7. Foretrækker du havet eller en pool?
- Pool! Hvis jeg skal i havet, skal der være sandbund som er til at se, og ikke koldt.

8. Hvad bruger du flest penge på?
- Alt det der IKKE er sjovt at bruge penge på, faste udgifter...

9. Hvilket TV-program eller serie er din favorit?
- Lige nu, "Rita" og "Vild med dans" :)

10. Hvem er den sjoveste person du kender?
- hmm, det kommer meget an på...

11. Hvordan er din ringetone?
- Sådan en gammeldags telefon-lyd

12. Ejer du noget tøj, fra da du var barn?
- Jeps, fx noget Hollys undertøj :)

13. Beskriv en ting som er rød og tæt på dig.
- Der står en rød traktor lige ved siden af mig, faktisk

14. Flirter du meget?
- Ja, det gør jeg vel egentlig...

15. Ved du hvordan man skifter dæk på en bil?
- Ja, jeg ved det godt, men kan nok ikke finde ud af det.
 
16. Hvilken bog var den seneste du læste?
- Julie Hastrup - Portræt af døden

17. Læser du avis?
- Ja, søndagsavisen :)

18. Synger du i bilen?
- Ja, højt!! Og ofte børnesange - det underlige er så, at når jeg har sat fidusen af, så fortsætter jeg med børnesangene :)

19. Kan du danse tango?
- Nej ikke rigtig, men har prøvet argentinsk tango, og det var virkelig fedt!

20. Er du glad?
- Ja,det synes jeg faktisk at jeg er

1 kommentar:

  1. Haha, lige netop børnesange får også gerne en ekstra tone, og jeg synger ellers godt til B-)

    - Anne

    SvarSlet