søndag den 2. juni 2013

Normann

Fik en forsinket fødselsdagsgaver idag, fra min kusine :)

 

3 kommentarer:

  1. Hvor er den fin Kathrine!!
    Og så i gul :)
    Ej Kathrine har jeg stoffet fra dig?? Altså det blå med de gule blomster på?? Har du mon mere??
    kh Libbie

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeps, Libbie - det var en del af vores byttehandel :) Jeg har selv kun en lille rest tilbage, men vil gerne spørge der hvor jeg har det fra, om hun skulle have mere, hvis det er... Hvor meget skal du bruge? Jeg tror måske det har været en del af en bord løber, så måske er det begrænset hvor meget hun har, men spørge kan jeg jo altid :)

      Slet
    2. Ja se sådan noget kan jeg jo slet slet ikke huske :)
      (jeg har vist gang i for meget...tø hø)
      Du må gerne spørge, ikke at jeg ved hvad jeg skal bruge stoffet til, men det er simpelthen så smukt!

      Slet