mandag den 1. oktober 2012

Vinderne er fundet!

47 lodder - 3 vindere.

Efter at have afleveret Fidusen i dagpleje trak jeg dagens vindere.

Den første har valgt sit blognavn med omhu - the lucy one - og fordi hun skrev at hun særligt ønskede præmie nr 2, og blev udtrukket til 1.præmien, så lader jeg præmie nr 2 gå til hende, nemlig krølle cream og en varmespray :).

Så går 1.præmien til Mette Olesen, shampoo, conditioner og hårkur, Kristine med bloggen "Lille blomst" (og parfume-allergi så hun er da virkelig målgruppen) har vundet den sidste præmie. Desværre indeholder voksen parfume, men jeg håber du kan bruge den alligevel, Kristine.

Hvis I sender jeres adresse til mig på mail(skyum_larsen@hotmail.com) så sender jeg præmierne afsted til jer :) jeg håber, I vil nyde produkterne så meget som jeg gør.

Og til alle jer andre, I må ud og købe nogle af Jans lækre produkter, de er fantastiske :)

 

5 kommentarer:

  1. ej hvor dejligt, mange tak. Jeg har sendt dig en mail.

    mvh. Mette Kristensen

    SvarSlet
  2. Ihhhhh, jeg vandt!!

    Er simpelthen så glad! Glæder mig helt vildt til at modtage og afprøve!

    Tusind tak!

    SvarSlet
  3. Mette jeg har ikke modtaget en mail fra dig ... :)

    SvarSlet
    Svar
    1. nå for søren, prøver lige igen :-)

      Slet
    2. har lige sendt den igen. hvis du ikke modtager den prøver jeg lige at sende fra min anden mail. Den jeg har afsendt fra nu er en gmail, kan den evt. være havnet i dit spamfilter?

      Slet