søndag den 23. september 2012

Skøn weekend

Igår faddertræf hos os, for mit skønne fadder-barn Agnes. 11 voksne og 6 børn i alderen 14 dage -7 år, til sammenskudsgilde med masser af lækkerier. Vejret var jo ikke det bedste, men vi nød det nu alligevel mellem bygerne, og så ellers inden døre, men gang i den på alle planer.

Man ved det har været en god dag og aften, når glassene, tallerknerne, fadene og skålene er tomme når gæsterne er gået hjem :)

Idag drog mig og fidusen så ud i verden på loppe-tur hos dem her . Fidusen fik lidt biler, for det begynder han nemlig at snakke meget om nu, og så hev jeg den her med hjem :)

Det blir nok til en bænk/opbevaring, med pude på toppen til Fidusens nye værelse - jeg må igang :)

Og så sluttede vi turen af med at forelske os i denne lille fyr - som det nu blir katten i huset, der bestemmer om han må flytte ind...

 

1 kommentar:

  1. Nej, hvor er den lille kat dog bare kær og sød(:

    Du er velkommen til at kigge forbi min give away, hvor man kan vinde nogle børnebøger(:

    http://dyreglad-pige.blogspot.dk/2012/09/give-away-nr-13.html

    SvarSlet